Hiss och diss



VECKANS DISS ÄR INGEN MINDRE ÄN BLONDINBELLA!



seriöst! jag blir så sur på henne. inte alls för att hon själv på något sätt
är irriterande, hon klär sig fint och värkar vara en snäll person men just
att hon alltid ska prata politik och använda sig av alla möjliga oförståeliga
 ord i sin blogg gör mig sur. Cirka 50% av allt hon säger låter så övermoget
 och om jag nu har förstått det hela rätt så är hon väl ändå i i 40 års åldern?
Det är iallafall i just den målgruppen hon hör hemma med sina välformulerade
 meningar. Hör bara på mig nu ? hon har smittat av sig. Ordet välformulerad
har jag aldrig i hela mitt liv sagt förut och just i detta sammanhanget så var
de det enda vettiga ordet som passade in. Veckans DISS går till Blondinbella.

VECKANS HISS ÄR INGET MINDRE ÄN ....   S M I I N K !

jag har sminkat mig hela dagen idag och tagit kort , haha har man inget
bättre för sig så går det alltid vägen. kletar på massa brunkräm, mascara
och ser ungefär ut som alla fjortisar i storstaden, sånna som inte lever på
annat än foundation och idomin. Dock kommer det inte komma upp några
bilder här för folk har inget vett i huvudet och tror man ser ut så på riktigt.

Kommentarer
Postat av: En läsare

Det känns som blondinbella har vuxit upp, vilket känns väldigt skönt. Det är verkligen en bra omväxling från Dessies och Paows hjärndöda självälskande. Blondinbella har lyckats, hon har en webbutik som omsätter 6 miljoner kr. Dessie är en bortskämd liten tjej som inte vågar släppa taget om fjortislivet.

2009-05-13 @ 12:48:15
Postat av: leyla

asså jag är fullt seriös. måste du spamma dig själv överallt?

eller du kanske inte vet vad spam betyder?det betyder att du skriver ditt lilla namn på komentarerna så att det tar ett par timmar att bläddra ner. ärligt talat. skriv ¨något annat. ingen läser ändå bloggar som spammar sig själva. de är irriterande..

2009-05-13 @ 14:04:55
URL: http://kkalay.blogg.se/
Postat av: astrid.

FY FAAN! Detta var det mest pinsamma jag läst på länge. skäms på dig.

Och att dessutom spamma sin blogg i andras bloggar, är inte det lite...eh dumt? Bevisar ju bara att du vill ha en massa besökare för att kunna skryta om det sen när du inte har någon mer dynga att publicera.

2009-05-14 @ 18:49:20
URL: http://asdrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0