marknad

Idag var det skola igen då!. Kom hem sent igår enligt lärarna så det blev
sovmorgon till 9.15. Jag vet inte mycket tid alls eller hur? Hur som helst
så gick min dag ut på att med fotogruppen i skolan åka på fotokurs. fick
se hur det såg ut i en studio och hur man använder ljussättningen för
att få fram så bra kontrast på en person som möjligt beroende på färgen.
Bra att veta och interessant! vi började våran rast efter klockan 11.15 för
"guiden" prata över på tiden. så redan 12.00 skulle jag vara klar att paddla
kanot vid bäcken [ en badplats ]. gick ju sådär. Jag åkte med agnes och
vi körde rakt igenom vassen tog säkert 20 minuter för oss att komma ut
igen. Vi slutade som tur var efter det och då blev det hem för att fixa
bankomatkort för att sedan få ut pengar till shopping. på vero moda
hittade jag en kjol för ca: 200:- och på marknaden som var i stan blev
det en ny navelpercing, silver med en diamant i. åkte hem efter det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0