öppet hus i skolan !


emma, kavita och agnes skulle gå modeller förnågra av stans klädaffärer!
dock är det inte dem kläderna dem har på sig på kortet som skulle visas.


wiilliam och emma är det inte ofta man ser på kort tillsammans längre ;)


max lewerin och agnes


agnes och christoffer , I sad what what in the but !


ahhahahaha, jag älskar att det kommer lite random bilder in i bloggen med!


naw, söta lilla emmmma ! , säg till om du vill att jag ttar bort den <3


avslutar dagen med bilden på emma och kavitas tutande näsor , puss

nu ska jag ta mig några mackor med ost och paprika tillsammans med oboy!
kan det bli en bättre kväll. funderar även på att äta mackorna i sängen så kan
jag kolla på en film sammtidigt. myyyyyyys! , kram babes, love all of you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0