skoltrött


idag har inte varit världens bästa dag precis men ändå något så när hyfsad.
Vaknade klockan 20 över , försov mig som jag ytterst sällan brukar göra.
sen så började jag skolan 08.00 med fotografering. Jag och felicia gjorde
klart vårat fotocollage med 20 bilder på. hurra! nu slipper man det trasslet.
Sen hade vi rast och alla hade redan gått iväg till maten. Eftersom jag inte
ville gå dit själv så åkte jag hem och sen en sväng vidare till stan där en
klipp tid bokade till klockan 14.30 så nu är jag alltså nyklippter. På bilden
under ser ni resultatet (om det nu ens syns), jag toppade bara en halv
centimeter. ska spara ut långt hår men funderar på om jag kommer klara
det? Aja. Åkte iallafall och tanka mobilen efter det och sen bar det av hemåt.
Nu sitter jag här och skriver. Ska snart ta några mackor och säga hej hej
till en tonårsfilm ( another cinderella story). Har säkert sett den 100000
gånger men den är så himla bra. Och förässten , jag vet att jag är älskad
av er , haha ! byebyebabes!


här kanske ni ser resultatet av min klippning ? , .. neh tänkte la att ni inte gjorde
det. PUSS PÅ ALLA BLOGGARE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0