slut på konfirmationen för gott

hejsan alla sötnosar och jag själv , grh haha !
jag kom hem nyss från en besvärlig och hemskt nervös konfirmation.
spelade fel på gittaren och allt gick skit helt enkel men fick ju presenter
som plåster på såren , haha ! massa med pengar, 2 st silver halsband,
blommor och mera. Orkar inte rabbla upp alla saker men har bild på
halsbanden ialllafall och såhär såg dem ut



söta är dem och kommer spara dessa som minnen från att jag var 15 år.
, nu ska jag snart fixa en bra header på bloggen och sen sova så ha det
bra alla bloggläsare , PUSS FRÅN PIINKIIES!


money babes (v                                                                (dock inte alla pengar)

Kommentarer
Postat av: frida

vilket fint halsband! =)

2009-05-11 @ 13:41:18
URL: http://itisfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0