stenkär i jordgubbar

hejsan alla babes !  igår var jag i skolan, en rätt seg dag om jag får
säga som jag tycker. Efter blev det hem och äta och stan med emma
 ericsson och agnes boman. vi kolla i klädaffärer och jag köpte mors
dag present åt mammi det blev två tröjor från vero moda. sen gick vi
till oxen och köpte choklad för att smälta och äta tillsammans med
 jordgubbar/kiwi. har aldrig ätit något som smakat så ljuvligt på länge.
vi skrattade åt allt som går att skratta åt också förässte . pussss. efter
det stack jag och solade solarium i 30 minuter och idag så har jag en
 röd och irriterad rygg som kliar järnet. . solade nog lite för mycket
med tanke på att jag solade dagen innan också.

Idag har jag då varit hemma från skolan pågrund av ryggen och att jag
känner mig helt utmattad. jag vet inte vad det är men har ätit både ipren,
 treo och alvedon tabletter för att bli på bättre humör. skulle nog behöva
få i mig vitaminer så förut bad jag mamma att köpa två paket jordgubbar
 till mig och en choklad kaka. jag blev så sugen på det idag igen. Nu när
 jordgubbarna är slut så har jag inget att göra , kan ju inte njuta längre!
så ska nog göra mina läxor och träna inför provet i franska sen blir det
back to bed. hejdå alla mina babes.


jordgubbar och marabou choklad. <3


loka är också rätt gott när man är törstig , älskar det och drogar det massor.
har inte tagit bilden idag som ni kanske ser, tog den för nån vecka sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0