stockholm

var förbannat trött igår när jag kom hem från stockholm men ska iallafall uppdatera
 om det nu så håll i er! vi åkte buss i cirka 4 timmar till slottsbacken för att sedan gå
vidare till riksdagen. Då såg vi några vakter som hoppa omkring och såg skitlarviga
ut och blåa dräkter hade dem på sig också. Väl inne på riksdagen var det både segt
 och tråkigt. VI fick sitta knäpptysta och lyssna på en debatt som skulle visas på tv och
det var även 3 personer som spela in något program eller något och om det nu är så
att den visas någonstanns kommer jag vara med i bakrunden. Det är inte precis min
dröm! Iallafall sen gick jag och brudarna till plattan och shoppa det blev en väska för
149:-, ett diadem för 29:-, skor för 199:- och lösnaglar för 49.50:-  Från början var det
meningen att jag skulle köpa en klänning/tunika till konfirmationsavslutningen och en
till skolavslutningen men hittade ingen alls. alla satt fel och storlekarna fanns inte heller
 för den delen. såg även några "kändisar" på plattan. Efter det blev det naturhistoriska och
 cosmonova sen buss i 2 timmar, donken, bussen hem <3 det var min dag.
här kommer en bild;


stockholms köpen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0