tröttare är ingen annan

då så sitter man här igen och har inte uppdaterat på grymt lång tid, eller
som sagt inte på hela dagen. känner mig rätt tom och hängig nu . tog nyss
två tabletter från medicinskåpet men vet inte vad dem var bra emot, kanske
sömn tabletter eftersom jag itne har någon ork kvar.

idag har jag vart i skolan, vi började åtta med en heldag på musikalen som
ganska ofta nu förtiden. det känns bättre och bättre för varje gång så får hoppas
på en succé , haha! nemen nu ska jag  inte vara sån. Sen åkte jag iallafall hem.
tog då följe med agnes och vi gick in på tempo å hemvägen för att köpa jordgubbar.
det fanns ju såkalrt inga kvar så fick bli en blåbärs glass iastället. lika gott det.
(mamma hade köpt jorgubbar till mig när jag kom hem ändå, yaaaaahh!)

klockan 19.00 blev det träning , usch säger jag bara. inte en sekund utan irritation
som väller fram genom kroppen. från tårna ändå upp till huvudet och tillbaka igen.

nu ska jag sova. det kan jag behöva. puss <3

t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0