irritation



ny kategori som gör att irritationen inte sitter inom mig utan kommer ut!
uppgraderas varje ny vecka men inte på någon speciell dag.
________________________________________________________

3, personer som fullständigt kletar ner sina läppar med 100 kg idomin
samtidigt som ögonen faller ner till marken pga att dem inte orkar hålla
uppe all mascara. Och varför ska man ha en hel flaska foundation tillsammans
med en stor dos puder ? jag ser inte skönheten i det hela. speciellt inte på
killar i 15 - 18 års åldern som också ställer upp håret med 300 liter gelé.
det kan vara snyggt på en del men inte med överdrivet mycket av allting.

2, killar som vistas på stan och tror dem imponerar på tjejer som sitter
brevid dem genom att gapa exepelvis "otroligt roliga saker" till folk omkring.
Jag säger bara DISS och ingenting mer. om jag skulle vara den som satt
vid sidan om skulle jag tycka personen var jävligt barnslig. LEKIS VARNING!

1, Blickar från alla olika håll. Kan vara människor som är uppbygga som ugglor
och känner sig tvungna att vrida hela nacken för att jag och mina vänner är "så"
interessanta. vad är felet på folk? får man inte ha roligt kanske utan att mördar-
blickar dyker upp exakt varje sekund?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0