veronica maggio

jag har jättetråkigt för alla som undrar och om någon med comviq har lust att
sma:a så kommer humöret stiga till top igen. nu ska jag snart ta mitt nya
superfräsha schampoo och bada. Det luktar typ gudomligt gott , har aldrig
luktat på något som haft den doften förut. funderar på att sätta på lösnaglar
 senare också eftersom jag tog av dem igen på grund av att dem var obekväma.
Nu ska jag inte bry mig hur mkt dem än skaver för det ska allt fungerar på det
sättet jag vill annars blir det inte kul för dem , haha! jag vet att ni älskar mej men
jag måste gå nu, uppdaterar senare , puss <3

har ni hört denna låten förut ? den är jättebra  bra på ett speciellt sätt inte som
alla andra låtar utan den för med sig en annorlunda känsla i texten.
Veronica maggio är den bästa !



Kommentarer
Postat av: Linda

riktigt bra låt det där :D

2009-05-12 @ 20:56:38
URL: http://lindalyktberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0